Przejdź do głównej zawartości

Nowy Filmik ;))

Witam bardzo serdecznie ;) Nowy filmik pojawił się na naszym kanale na yt ;) znajdziecie go tutaj; ))

a tutaj zdjęcia produktów o których mówię ;))


Ziaja Blubel (Natura 6.99zł)

Ziaja phytoaktiv do cery naczynkowej ( Natura 10.29zł)


Szczotka ( Carfur promocja 7.99zł)


Essence pro white effect ( Natura ok 9 zł)


Ados (osiedlowy ksiosk 5.50zł)



Sensique do paznokci i skórek ( Natura promocja 4.99 zł)


Carmex (Rossman 8.99 zł) 


Bibułki matujące Vibo (Rossman 5.99 zł)











Podkład Essence Clear & Mat make up oil free ( Natura 13.99 zł) [minęłam się z prawdą w filmiku przepraszam sprawdziłam dokładnie w książeczce ;) ]

Lakier miss selene ( osiedlowy kiosk 2.50zł)



Korektor Essence stay all day 16-to godzinny korektor (Natura 10.99 zł)



Jeżeli wam się podoba to będzie więcej hauli na naszym kanale jak i na blogu ;)) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)