Przejdź do głównej zawartości

Recenzja porównawcza Ściereczek czyszczących ;)

Witam was w kolejnym poście. Dziś będzie to recenzja porównawcza ściereczek do okularów bądź innych rzeczy typu aparaty fotograficzne kamery czy lusterka samochodowe ;) 

Dziś mam zaszczyt przedstawić ściereczki z W5 dostępne w Lidlu za ok 5 zł, 50 szt. ;) 





Ściereczki prezentują się następująco ;) Jak widać wyżej ;)

Sprawy techniczne :

- Dostępność LIDL
- Koszt ok 5 zł
- 50 szt/ opakowanie ;)
- Ulokowane są w wygodnych do transportu papierkach ;)
- Ściereczki jednorazowe ;)

Jeżeli chodzi o moją opinie to : są one troszeczkę twarde jednak nie rysują żadnych czyszczących powierzchni. Świetnie czyszczą np okulary czy aparat, kamerę. Nie pozostawiają smug.

Zalety:
-Wydajne
-Tanie
-świetnie czyszczą
- świetne do noszenia w torebce tudzież w plecaku

Wady:
-Niestety ich zapach odstrasza, tzn. wszyscy czują ich alkoholowy zapach przy czyszczeniu okularów;))

I następne czyściki ;) to Clair dostępne w E. Leclerc koszt to ok 4 zł w opakowaniu 30 szt. ;)




Dane techniczne:
- koszt ok 4 zł
- Dostępność E.Leclerc
- 30 szt. w opakowaniu
Jeżeli chodzi o moją opinię: Są o wiele miększe od tych W5, producent obiecuje iż okulary czy inne sprzęty które wyczyścimy tym produktem nie będzie się zaparowywać czego jeszcze nie sprawdziłam ;) 
Czyszczą świetnie ;) 

Zalety: 

-Zapach pachną dużo lepiej od poprzednich
-Cena
-Wydajność
-Świetne do noszenia w torebce

Wady:
- Nie ma ;) 

I to by było na tyle mam nadzieję że wam się taka recenzja podoba dajcie znać czy wy też używacie takich produktów do czyszczenia swoich sprzętów tudzież okularów ;)) 


Do zobaczenia ;)

Komentarze

  1. tez uzywam tych chusteczek z Lidla do okularów :) po za zapachem lubie je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w używaniu są świetne jednak są twardsze od tych z E. Leclerc ;) ale i tak świetnie czyszczą ;)

      Usuń
  2. przyjemna do czytania analiza ;]
    pozdrawiam, majka ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa analiza, no i przydatna :)

    Kochana, zapraszam na GIVEAWAY na moim blogu, do wygrania cudowne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)