Przejdź do głównej zawartości
Hej dziś przychodzę do was z szybkim postem bo będzie naprawdę krótko, a na temat ;)

Jeżeli szukacie produktu który utrzyma wam cienie na powiekach ponieważ: macie powieki bardzo oleiste(tłuste), lub opadające na których cienie się rolują, lub po prostu macie powieki na których cienie które nałożycie rolują się lub rozmazują po kilku godzinach to polecam wam Bazę na powieki pod cienie z ELF ;)




Bazę tą możecie dostać w internecie, niestety nie ma elfa nigdzie stacjonarnie więc dla osób które nie lubią zamawiać w sklepach internetowych lub na allegro to polecam popytać znajomych, może ktoś będzie akurat coś zamawiał ze sklepu w którym jest ta baza to warto poprosić o zakup. Baza nie jest droga, może gdybyśmy zamówili ją samą to z przesyłką wyjdzie ok. 18 zł w najgorszym wypadku ceny bazy oraz ceny przesyłki, ale nie jest to też drogo ponieważ stacjonarnie jak już jakaś firma posiada bazy to są oczywiście te tańsze ale znajdą się i te droższe ;)
Baza jest w formie "płynnej" ma konsystencje taką płynno-żelowo-kremową, świetnie rozprowadza się na powiece, dobrze utrzymuje cienie na powiece do 10 godzin( chyba dłużej jej nie testowałam ;) ) makijaż nawet po tylu godzinach nie wygląda na "zmęczony".

Jest zapakowana w buteleczkę z aplikatorem jak błyszczyk, ma 5 ml, jest wydajna starcza na pol roku używania codziennie.

Jak za tak niską cenę polecam wypróbowanie jej ja do niej wracam i mimo że "zdradziłam" ją z innymi bazami wiem że gdy coś mi się nie sprawdzi ona mnie zawsze uratuje ;)

I to na tyle moi drodzy, piszcie jakich baz wy używacie chętnie poczytam, zapraszam na kanał gdzie co piątek macie nowe filmy ;)

Komentarze

  1. Własnie mam problemy z cieniami na powiekach i dlatego zwykle ich nie używam. Chyba warto wypróbować polecany przez ciebie produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nawet zacząć od bazy z essence w podobnym opakowaniu jest tania i równie dobra jak ta jeżeli nie robisz zamówienia a chcesz specjalnie bazę ;)

      Usuń
  2. Na prawdę jest aż tak dobra? Hmm chyba jestem niedowiarkiem. Mam tłuste powieki, bardzo ....mam bazę artdeco i ona nie utrzymuje moich cieni. A jest droższa od tej z elfa. Może ja wypróbuje:)
    - obserwuję
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)