Przejdź do głównej zawartości

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))




Zdjęcia nie są poukładane chronologicznie, zajrzyjcie na instagram: @crry92 wtedy będziecie mieć podpisy pod poszczególnymi fotmaki ;) w skrócie zdjęcia przedstawiają różne okresy i co najważniejsze Tofika ;) 


Znów Tofik, wiewióra, yt, oraz załapała się moja uczelnia ;)

Na blogu jest recenzja paczki ambasadorki adidas, więc zapraszam do poczytania. Lakier z Vibo okazał się bublem o czym jest film na yt ;) I macie aż dwa zdjęcia ze zmiany moich włosów ;)


Różny miszmasz, ostatnie i jedyne zdjęcie z Tofikiem, piękny storczyk którego dostałam od mikołaja, i bardzo fajne pomadki z avon niedługo pojawi się test na yt ;)


I smutny update, niestety tofik jest już po drugiej stronie tęczy, i mam nadzieję że jest mu tam dobrze ;( Tofik miał raka przez co musiałam go uśpić, do końca swoich dni był bardzo ruchliwy i bardzo dużo jadł ;):(

Mam do was prośbę, bardzo często prosicie mnie o filmik na temat chomika/Tofika etc. więc prośba do was piszcie pod tym postem pytania na jakie chcielibyście abym udzieliła wam odpowiedzi w tym filmie, oraz druga prośba nie poruszajcie tematu Tofik- jak to się stało, będę wdzięczna ;) 

No i to by było chyba na tyle moi drodzy zapraszam na yt i na instagram, odwiedzajcie również bloga postaram się aczkolwiek nie obiecuje częściej pisać ;) piszcie również jakie posty by was interesowały ;) Pozdrawiam i do napisania ;) 

Komentarze

  1. Инстраграмм являться самой популярной площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень много времени, поэтому еще лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru на сайт http://www.compamal.com/blog/saitama.php?itemid=3131

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)